maandag 5 december 2011

Handmate in Belgium

Gisteren was er een kerstbeurs: "Handmade In Belgium" met Belgisch creatief ontwerptalent op een prachtige locatie in een oude abdij in Hasselt, aangevuld met de hipste webshops van België! Ik ging samen met de dochters en Kathy De Wit een kijkje nemen! Mijn groot "canon" (letterlijk en figuurlijk) liet ik thuis, gelukkig had Kathy nog een klein fototoestelletje in haar handtas zitten en kon ze toch nog enkele sfeerbeelden maken! Voor kerst-en nieuwjaar heb ik wel al enkele originele "Belgium Handmade"-cadeautjes via webshop's besteld, maar kon het toch weer niet laten om voor mijn drie prinsessen een paar mooie oorbelletjes te kopen met illustraties van Hilde Groven en een badge van Babs Raedschelders met een grappige illustratie van een fotograaf (goed geïllustreerd hoe ik er altijd bij loop)) en verder nog een bambi-tje, maar dat krijg je later wel eens te zien als decoratie voor de feestdagen!

Foto's: Kathy De Wit

De kinderanimatie zorgde voor een grappige en leuke giraf-en konijnenballon, niet alleen de dochters waren hier blij mee, maar bij thuiskomst was Nijntje helemaal weg van zijn ballon-vrouwtje!

3 opmerkingen:

  1. ik vind jouw foto's zo mooi! maar ook je modellen, zo'n prachtdochtertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie oorbellen, helemaal apart door de leuke illustraties, en een heel leuke badge.
    En ja, prachtige bijzondere foto's weer ook.
    Giraf en konijnvrouw voelen zich al helemaal thuis bij jullie.
    Kan niet wachten om het bambi'tje te zien!!!!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Danku voor al die lieve complimentjes! De bambi komt zeker op de feesttafel en denk dat die af en toe ook eens meegaat op kinderreportage!

    BeantwoordenVerwijderen