zaterdag 24 december 2011

Heel veel warmte, sfeer en licht toegewenst...

Vorig weekend nog net op de valreep mijn eigen kerstshoot kunnen doen en daarvoor trok ik weer eens naar de heide! Met weinig tijd, dochters die in het einde van hun examen zaten, een slijkerige, natte en koude  heide (en je moet weten dat ik niet zo goed functioneer in koude), trok ik toch even snel naar één van mijn favoriete plaatsjes. Telkens weer zo mooi en toch net iedere keer dat tikkeltje anders, naargelang het seizoen en het weer. Voor zo'n fotoshoot eerst altijd even brainwashen over een thema en deze keer werd het: opzoek naar lichtjes voor 2012! Dus op pad met een oude verrekijker, koffer en landkaart...voor de klok twaalf uur slaagt!


Lijkt wel net een sprookje, alleen vonden mijn prinsessen geen glazen muiltje, maar wel veel warme lichtjes! We wensen jullie heel veel warmte, sfeer en licht toe!

3 opmerkingen:

  1. Warmte, sfeer en licht, wat een mooie kerstwens is dat en wat een pracht van een fotoshoot heb je toch weer gemaakt! Ik wil jullie ook warme, gezellige, sfeervolle kerstdagen toewensen.
    Ivm je vraagje over de 2 nisse. Die zijn van Maileg en kocht ik via internet bij 'Home is where the heart is'. Geen idee of je ze in België ergens kan vinden.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een warmte straalt er uit doe foto's, prachtig. De dagen zijn inmiddels al voorbij, maar zo terug zien is wel erg leuk.

    (ps, wat hebben je dochters prachtig haar.)

    BeantwoordenVerwijderen