donderdag 12 april 2012

Sleeping Issaya

Gisteren trok ik voor een tweede maal naar de temperamentvolle Issaya. Haar mama vond de foto's van haar kleine engeltje zo mooi dat ze graag nog een tweede fotoshoot wou met de andere newborn-accessoires, die we helaas de vorige keer niet hebben kunnen doen omdat Issaya er totaal geen zin in had! Ja, ook gisteren werd het ons echt wel duidelijk dat Issaya dat poseren niet echt ziet zitten of wel kom ik gewoon iedere keer op het verkeerde moment? Het kleine meisje heeft ook wel enorm veel last van krampjes waardoor ze haar slaap moeilijk kan vinden en ook weer heel snel terug wakker is. Gelukkig was er nog de Nana van Issaya, een grootmoeder met enorm veel geduld en op één of andere manier slaapt het kleintje altijd bij haar! 



Nu we toch bezig zijn doen we het roodkapje, het konijntje en lentenest toch ook maar terug even opnieuw...


Ja hoor, jullie mogen ook eens mee "achter de schermen" kijken, weten dat Issaya's nana na iedere pose haar kleinkindje opnieuw in haar trui moest wikkelen, dicht tegen haar aan om haar dan terug tot bedaren te brengen en in het slaap te wiegen! Danku lieve nana van Issaya!


Verder wil ik iedereen nog bedanken voor de verrassende leuke en possitieve reacties en berichtjes. Ik heb dan ook enkele mailtjes ontvangen met interesse, vragen en info voor newbornreportages, en of het ook kan voor iets oudere babytjes? In principe kan een newbornreportage tot 14 dagen na de geboorte, maar met de newborns die ik nu al gedaan heb, heb ik ervaren dat het ideaal is rond de 5de à 7de dag na de geboorte; dan liggen de babytjes echt nog in foetushouding, slapen ze nog heel veel en passen alle newborn-accessoires nog. De newbornreportage zal ongeveer 3 uren tijd in beslag nemen, dit kom ik in het ziekenhuis of aan huis doen en zorg voor alle dekentjes en babyaccessoires. Verder is heel veel geduld nodig, want niet iedere baby is zoals Matz, er zijn er dan weer andere zoals Ilyas die wat minder makkelijk zijn en dan heb je er nog andere zoals Issaya, volgens mij kan het niet moeilijker meer zijn als dat? Ik zie het allesinds als een goede oefening! We blijven verder ontwerpen van originele baby-accessoires, ook voor iets oudere babytjes zullen er binnenkort accessoires komen!

1 opmerking:

  1. Wat een geluk dat er zo'n geduldige Nana's bestaan ;-)

    de foto's zijn prachtig. en wat leuk dat je zoveel reacties krijgt !

    liefs
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen