woensdag 30 mei 2012

Zealand wedding

Afgelopen maandag had ik een afspraak in een manége in Zeeland, en dan nog wel op mijn favoriete plekje! Deze keer was het niet zomaar voor een uitstapje, maar voor de huwelijksreportage en een videoclip van Samira en Abderrahim. Samira droomde al lang van een klassieke en romantische bruiloft met heel veel rode roosje en hartjes op een strand met paarden... Haar droom werd werkelijkheid en samen met de man van haar leven genoot ze van haar dag onder een stralende zon! Dat de paarden heel moeilijk te temmen waren en dat Samira haar bruidskleed helemaal onder het zand en zeewater zaten, dat kon de pret niet bederven. Ik wens het paar nog al het geluk toe en nog heel veel warme, romantische momenten samen! Het was fijn om met deze mensen samen te werken, dankjewel Samira en Abderrahim voor jullie geduld en spontaniteit en dat jullie open stonden  voor het gebruik van enkele foto's op mijn blog!

3 opmerkingen:

  1. Proficiat aan het jonge paar. Ze zien er stralend uit en genieten heel duidelijk! Een pracht van een dag; en een pracht van een fotoreportage van deze bijzondere dag hebben ze aan jou te danken. Wat een dankbaar werk moet het zijn om dit te kunnen doen Ilse. Daar geniet jij toch ook wel van zeker? Bedenk gewoon dat ze na véééééle jaren de foto's van die bijzondere dag nog eens herbekijken en dan alles herbeleven en de mooie herinneringen boven komen en dat allemaal door jou. Ik wens je nog heel succes!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankuwel, dat is heel lief! Het is soms heel zwaar, maar daar doe je het inderdaad voor; die mooie herinneringen voor eeuwig en altijd vastleggen! De bruid heeft me alvast laten weten dat ze er uren naar kan kijken en er terug opnieuw van geniet, dat ik van haar een prinses heb gemaakt! Dan is het voor mij geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen