vrijdag 15 juni 2012

MAS-Wedding

Afgelopen zaterdag mocht ik kennis maken met een leuk en mooi koppeltje, heel naturel, relax, spontaan en super lief! Ik trok met hun naar het MAS-museum, ik ontdekte bij de vorige reportage  al dat het toch wel een leuke locatie is. Het koppel leek wel net één of andere atractie of bezienswaardigheid van het museum. Ja, ge ziet natuurlijk niet alle dagen een bruid en bruidegom door het museum lopen. (en dat lopen mag je wel heel letterlijk nemen)



Ik wens het kersverse paar nog heel veel geluk toe en een mooie toekomst samen daar in Frankrijk, want daar heeft Faiza haar droomprins gevonden! Ik bewonder haar dat ze haar hart volgt en haar dromen achterna gaat, ik weet zeker dat ze daar super gelukkig zullen worden! Faiza en Hicham, het was heel fijn om jullie beter te leren kennen en jullie voor mijn lens te hebben! Verder wil ik jullie nogmaals bedanken voor de toestemming voor  het publiceren van enkele foto's van jullie speciale dag! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten