dinsdag 19 juni 2012

Honing van Mai

Ik weet niet of jullie Mai nog kennen, een vrouw met een apparte roeping: bijen-imker! Ze vroeg me om een etiket te ontwerpen voor haar nieuwe oogst lentehoning. Ja, voor bloemen te fotograferen, die zijn er genoeg in hun ecologische tuin en bijtjes natuurlijk ook! Voor mij is Mai haar honing de lekkerste die ik al geproefd heb! En ik ben echt niet de enige die daar zo over denkt, mijn mama vond het net honing uit haar kindertijd! Dat kan ook niet anders, zoveel soorten bloemtejes dat Mai heeft staan, met zoveel passie dat ze dat doet en alles op een heel diervriendelijke en natuurlijke manier zonder toevoegingen! 



2 opmerkingen:

  1. Hoi Ilse,

    Ziet er lekker uit, kunnen we daar gewoon langsgaan voor een potje of beter eerst een afspraak maken?
    Dochter Maï(Mona) zal het in ieder geval leuk vinden honing van Mai voor Maï.

    Groetjes,
    Leila

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Leila,

    Ik denk dat de voorraad lentehoning al op is, geloof ergens eind juli/begin augustus dat de zomerhoning er is. Beter eerst eventjes bellen of mailen, je kan Mai ook vinden op mijn Facebook bij mijn vrienden. Moet je van ver komen? Super van Mai voor Mai! Grtjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen