zondag 17 juni 2012

A moment in my tummy...

Wat mag ik mij toch gelukkig prijzen, van mijn hobby mijn beroep mogen maken, steeds weer nieuwe en andere mensen ontmoeten, mensen met ieders hun eigen persoonlijkheid en verhaal, fantastisch gewoon! Zo ontmoete ik gisteren Donya en Peter, nu nog met twee, maar heel binnenkort met zijn drietjes! Donya wou haar ronde buikje graag vastleggen op foto en vroeg me voor een classic zwangerschaps-shoot. Dat Donya straalde hoef ik jullie vast niet meer te vertellen, geen zwangerschapskwaaltjes, maar boordevol energie en niets is haar ook maar teveel! Een vrouw van Marokkaanse origine die haar eigen weg heeft genomen, haar hart heeft gevolgd en haar dromen achterna is gegaan, iemand die keuzes heeft durven maken in haar leven en taboes doorbreekt. Ik moet haar hiervoor bewonderen! Donya en Peter, ik wens jullie een prachtige toekomst samen met de kleine "Khaleem"! 

3 opmerkingen:

  1. Ik denk dat het geen negen maanden meer zal duren voor deze fantastisch uitziende mama en papa er een kleintje(Khaleem) bij hebben ;-)
    Wat heb je dit weer mooi vastgelegd Ilse!
    En straks... foto's van de kleine Khaleem???
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen