vrijdag 1 juni 2012

Roze bloemetjes en radijsjes

Het Pinkster-weekend begon en eindelijk kwam er lente, alles werd groener en opeens groeide er zoveel meer onkruid, het werd warmer, het leek heel even zelfs zomer! Echt heel veel van genieten kon ik spijtig genoeg niet, ik had dit en dit te doen, er was ook nog baby Amelia, het hennafeestje en bruiloft van ons nichtje Sara in Ukkel! Ja, wat had u dan gedacht, wie zou daar anders foto's nemen? Ik heb mij letterlijk van de één naar de andere reportage begeven!



Maar daar ergens tussendoor kon ik heel eventjes langs de moestuin om de eerste radijsjes te oogsten en heel even te genieten van al die mooie bloemen en de geur van de jasmijntjes zoals de kleinste dochter ze altijd noemt. Zij geniet als eerste van de vers geoogste radijsjes en wat is dat toch leuk om er een hartje in te bijten! En dat vergiet met kruiden, u raad het wel al zeker? Klopt, dat was weer voor zoiets te maken! Mijn Pinksterweekend kreeg heel even een "pink" accent!

4 opmerkingen: