woensdag 25 juli 2012

J'aime l'abricot 6

Zijt maar zeker: "j'aime l'abricot", met heel der kilo's hebben we dat gegeten! Abrikozen als ontbijt, abrikozen als vieruurtje en tussendoortje en ge ziet ze daar ook overal aan de bomen hangen, in abrikozengaarden, maar ook in de tuintjes van pitoreske dorpjes. Op de marktjes kan je ze gewoon per kistje kopen of ineens een pot abrikozenconfituur. En ik kan u zeggen dat een abrikoos die ge hier koopt en eet niet kan tippen aan een abrikoos uit de Provence! Heb nog een kilootje in mijne koelbox kunnen stoppen en er hier een lekkere taart van gemaakt...nu kan ik enkel nog eens dromen van die zoete abrikozen!

2 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's weer. En wat zijn je dochters gewillig om op de foto te staan. Ik wou dat mijn kids dat ook zo waren. Neen, die hebben het liefst dat ik de camera vergeet op reis ;-)
    Bye,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankuwel hoor! Ik heb al meerdere van die reacties gekregen! Ik geniet ervan zolang ze nog willen poseren, maar dat liedje gaat niet lang meer blijven duren! Anderzijds is het hun met de paplepel ingegeven!

    BeantwoordenVerwijderen