donderdag 30 augustus 2012

Dounia in wonderland

Een tijdje geleden vertelde ik al eens iets van nieuwe ideeën en plannen, vandaag wil ik al een tipje van de sluier oplichten. Ik ben helemaal weg van nostalgie, retro en vintage, ik heb altijd al een zwak gehad voor oude spulletjes, fotografeer mijn dochters soms helemaal terug in de tijd en soms denk ik dat ik misschien wel in een vorig leven in die tijd geleefd moet hebben? Ik ben me ook meer en meer gaan verdiepen in 'thema-wedding' en 'vintage-wedding' op Amerikaanse websites. Ik vind het geweldig hoe ze daar een thema uitwerken en dit echt tot in ieder detail laten doorlopen, ze gaan er zelfs heel ver in! Ik werk nu ook al regelmatig met oude accessoires en vooral bij kinder-reportages  laat ik graag een rode draad door heel het verhaal lopen. Nu wil ik dit graag allemaal wat beter uitwerken en sommige weten ook al dat ik een tijdje bezig ben met het zoeken van oude spulletjes. Ik wil meer en meer afstappen van klassieke reportages en meer mijn ding doen en mijn creativiteit meer ontplooien. Ideeën blijven door mijn hoofd spoken en na mijn newborns is het nu ook tijd om de kinder-en huwelijksreportages in een nieuw kleedje te steken. Er is een nieuwe website opkomst en nog zoveel nieuws! Maar nu neem ik je alvast eventjes mee naar Alice in Wonderland...


Tijdens het bij elkaar zoeken van oude spulletjes duik ik ook even in de koffers die ik van mijn grootmoeder heb gekregen en kom ik zelfs nog spulletjes tegen van mijn overgrootmoeder! De dochters vroegen naar haar naam...o, nee, dat kan geen toeval zijn, ze noemde 'Alice'!

8 opmerkingen:

  1. Erg leuk om een nieuwe weg in te slaan! Maar dat vergt inderdaad een flinke verzameling aan spullen als je volop wilt variëren. Maar de stijl van de fotograferen is super!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is hier een echt sprookje aan het worden! Moooooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mss moet je er ook eens aan denken om die woordverificatie eraf te halen als je een reactie wil weergeven, altijd gesukkel daarmee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel gesukkel, pffff. Wel heel mooie foto's en een heel eigen sfeertje, helemaal Ilse.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooiegedaan prachtig met die oude spulletjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankuwel voor al die fijne complimentjes! Leuk dat het in de smaak valt!

    @natuurlijk-rijk: Ben even gaan kijken en inderdaad 'woordverificatie' staat aangevinkt bij mij. Ik kom het regelmatig ook op andere blogs tegen bij het geven van een reactie, heb er geen problemen mee, maar heb het uitgevinkt hoor als jullie dat makkelijker vinden.

    @flowersandhome: Super dat jij zo mijn eigen sfeertje en persoonlijkheid daarin herkent!

    BeantwoordenVerwijderen