zaterdag 25 augustus 2012

Speelstraten

Met de hitte van afgelopen weken hadden we hier in de wijk speelstraten, rommelmarkt, bingo en barbeque. Het was een gezellige boel en zo leer je je buren ook beter kennen! Met dank aan Jan en zijn vrouw voor hun inzet en organisatie, de dagelijkse toezicht op de speelstraten...en natuurlijk ook aan alle andere buren voor hun hulp!


Na de barbeque, als alle kindertjes staan te swingen gaat het in de negentig jarige koppel uit onze buurt hun bedje opzoeken, zo fijn dat ze erbij waren! Ken je dat spreekwoord 'als de kat van huis is dan dansen de muizen...', in dit geval staat de kat te dansen...

3 opmerkingen:

  1. Goed dat dat georganiseerd wordt en een mooie serie foto's heb je er van gemaakt!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke foto's!! Heb echt zitten genieten van al je foto's op je blog, vooral die van je mooie dochters, echt prachtig!! Op een of andere manier liep ik enorm achter (ik kan jouw blog niet in mijn blogroll (?) krijgen en me ook niet via de mail abonneren o.i.d.), maar door jouw leuke commentaar op mijn blog kwam ik gelukkig weer hier terecht!

    BeantwoordenVerwijderen