maandag 17 september 2012

Ruth & Nick

Afgelopen weekend was een druk weekend vol reportages, maar wel heel toffe reportages met fijne mensen.  Zo had ik zaterdag een huwelijksreportage in Broechem van toch wel een heel bijzonder en humoristisch koppeltje Ruth en Nick! Het was voor mij een waar genoegen om deze mensen van heel dichtbij op hun grote dag te vergezellen. Een super koppel met een speels, origineel en gedurfd huwelijk! De toon werd gezet met Nick die zijn bruid kwam ophalen in een ijskarretje, en dat Ruth iets met ijsjes heeft dat werd me in de loop van de dag wel duidelijk! Ook de uitnodigingskaart en de ontroerende viering waren allemaal in dezelfde hippe stijl! Ruth en Nick, het was bijzonder fijn om jullie beter te leren kennen, ik wens jullie nog een spetterende toekomst samen! En voor mij smaakt dit naar meer reportages zoals deze!


6 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk moet dat geweest zijn om dit te gekke stel te mogen fotograferen, ze hadden ook zoveel plezier! Ik wens hen beiden een lang en gelukkig leven samen toe, waarin ze net zo blijven stralen als op hun grote dag!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dit is helemaal anders dan wij ooit al gezien hebben van u!
    Het oude maakt plaats voor nieuwe vorm van huwlijk,leuk spontaan al het stijf gedoe valt hierbij weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke reeks; je kunt je duidelijk goed inleven in elk koppel dat je voor je lens krijgt! Trouwens, morgen ben ik er helaas niet bij, het is een gezinsbelevenis (het andere feest volgt volgende week). Je zult er wat werk aan hebben, denk ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend gave reportage!
    Denk dat dit helemaal in hun straatje is.

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankuwel voor jullie leuke reacties en complimentjes! Het was inderdaad super om dit koppeltje te fotograferen!

    BeantwoordenVerwijderen