woensdag 10 oktober 2012

Nazeha & Mo

Ik heb mij vorig weekend niet alleen kunnen uitleven met dit kleine koekje, maar ook met dit super leuke koppeltje! Mo vroeg Nazeha ten huwelijk op deze mooie plaats, de locatie voor hun huwelijksfoto's was dan ook heel snel gekozen. Ik ben altijd super blij als koppeltjes eens voor iets anders durven gaan, afstappen van het cliché en openstaan voor iets nieuw! Ook bij Nazeha en Mo mocht ik echt mijn ding doen en dat geeft de beste resultaten! Ik hoop dat er nog meer Marokkaanse koppeltjes deze trend gaan volgen en een beetje afstappen van heel klassieke locaties en poses. Nazeha en Mo, nogmaals dank voor het delen van enkele beelden van jullie huwelijk! Ik wens jullie nog een heel gelukkig leventje toe samen, maar daar twijfel ik niet aan; jullie lijken voor elkaar te zijn geboren! Jullie waren zo spontaan en ontspannen, leefde jullie helemaal in, vulden elkaar perfect aan en stonden open voor mijn ideetjes!

6 opmerkingen:

  1. Super foto's, leuk en spontaan.
    Nou ik weet wie ik als fotograaf ga nemen als ik ga trouwen!

    super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke foto's! naz en mo julie zagen er schitterend uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hi Ilse,
    ik vind al je trouwfoto's mooi, maar deze zijn echt prachtig, wat een mooi koppel!
    Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een prachtige foto's! Als ik dit zo zie had ik je graag voor onze trouwfoto's gevraagd... (15 jaar geleden)... ze zijn echt heel erg mooi!
    Misschien als we 25 jaar getrouwd zijn?!

    BeantwoordenVerwijderen