dinsdag 9 oktober 2012

Oktober

Een mens zou door alle drukte door nog vergeten dat het ondertussen al oktober is geworden! Ook al ontbreekt mij de laatste weken de tijd om wat in onze moestuin te vertoeven, maar even ontspannen op mijn terras en aan de slag gaan met 'de oogst' die mijn wederhelft dan meebrengt uit de moestuin...


Ik ben namelijk verzot op deze poppies, ook als ze nog volop in bloei staan, het blijven super mooie bloemen en zaaddoosjes! En zo kan ik weer een hele herfst en winter genieten van één van mijn lievelingsbloemen en de zaadjes die vangen we gewoon weer terug op om weer opnieuw te zaaien!

1 opmerking:

  1. Hi Ilse,

    Je blog zojuist gevonden, wat een prachtige foto's en idem posts. Ik heb genoten van mijn bezoekje en ga je volgen.

    Lieve groet,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen