zondag 28 oktober 2012

Reizende pakjes

Terwijl mijn pakje met een foto-afdruk van deze papavers richting Dordrecht uitgaat, ontvang ik een pakje uit Liekeland met mooie illustraties van Lieke van der Vorst. Het grappige is dat Miranda helemaal weg is van mijn papaver-foto's en ze heel graag wil inkaderen voor in haar nieuwe keuken, terwijl ik helemaal weg ben van Lieke haar illustraties en graag een reeksje van haar keuken-tekeningen een plaatsje wil geven in onze nieuwe keuken. Pakjes reizen de wereld rond en mensen hebben mooie dromen...



Ik ben alvast super blij met mijn pakje uit Liekeland, zo'n mooie illustraties en dan nog net in de tinten van onze nieuwe keuken! En bij het zien van zo'n mooie illustraties krijg ik zelf ook weer de kriebels voor aan mijn illustraties verder te werken! Dankuwel nog voor alles Lieke!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten