dinsdag 6 november 2012

Reindeer kaartjes

Door de drukte zou ik het haast nog vergeten, maar doordat ik de afgelopen dagen een paar keer de vraag kreeg naar kerstkaartjes zoals vorig jaar, heb ik mijn schetsboek erbij te genomen, onmiddellijk beginnen brainstormen, schetsjes maken en al vlug kwamen de ideetjes binnen...en gelukkig had ik nog wat beelden van de rendieren die ik een tijdje geleden in de zoo had gefotografeerd. Ook al had ik vorig jaar zoveel vraag naar klassieke en commerciële kerstkaartjes en heb ik er best wel veel verkocht, toch gaan we dit jaar voor artistiekere en alternatieve kaartjes! Ik word er toch zo happy van als ik kan ontwerpen en creatief bezig zijn, hopelijk zijn jullie dat ook met deze originele kaartjes, met passie gemaakt...


MODEL 1 { ALL NOTES }


MODEL 2 { REINDEER FESTIVAL }


MODEL 3 {WINTER MESSAGE }


MODEL 4 { SWEET LAPLAND }


MODEL 5 { REINDEER SCRABBLE }


(watermerk is bij afruk uiteraard subtiel en verkleind  in een hoekje geplaatst)

Te koop per setje van 10 kaartjes, professionele afdruk op mat fotopapier van 10x15cm met blanco achterkant. (ook combinatie van de 5 verschillende modellen mogelijk)
12€/setje

In dezelfde reeks komen ook nog de gepersonaliseerde kaartjes waar een foto van uw kroost of kleine spruit in kan met een persoonlijke tekst. Ook Kerst-reportages en cadeaubonnen  mogelijk.

Voor alle vragen en info kan je mij contacteren op 0472/74.56.49 of stuur mij een mailtje: 
fotografie-ilse@skynet.be 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten