dinsdag 15 januari 2013

Emma

Afgelopen weekend mocht ik mijn nieuwe newborn-props weer boven halen en werd ik vriendelijk ontvangen in Oostakker bij Rebecca en Lieven om hun kleine meisje Emma op de gevoelige plaat vast te leggen! Huilbuien en krampjes kwamen weer eens roet in het eten strooien! Er lijkt wel iets in de lucht te hangen in 'newbornland'! Alleen de katten lijken vlot te willen meewerken aan een newborn-shoot! Terwijl de lieve ouders hun kleine meisje voor de zoveelste keer in slaap proberen wiegen, probeer ik enkele foto's te nemen van grote broer Xander (een mannetje met veel pit).


En als ik terug richting Antwerpen trek, keert de rust, vallen de eerste sneeuwvlokjes (teminste in Oost-Vlaanderen toch), is het voor Xander de hoogste tijd om een sneeuwman te maken en vertrekt Emma met een rustig hartje en zonder die vervelende baby-props naar dromenland!

2 opmerkingen:

  1. Ondanks Emma's aanloopproblemen, staat ze er toch prachtig op, net als haar broer! Een mooie serie, Ilse!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankuwel en bedankt nog voor al jouw leuke reacties op de vorige blogstukjes! Ja, het loopt niet altijd even vlot, dat heb je nu éénmaal met kleintjes, maar ik doe het super graag en neem de ongemakjes er graag bij!

      Verwijderen