vrijdag 15 februari 2013

Workflow 13 + de winnaar van de give-away

Sommige zagen het een paar dagen geleden misschien al op Facebook voorbij komen: 'Een uur na middernacht, met schetsboek, haakpen en wol komen nieuwe newborn-creaties en ideetjes tot leven... ♥' Het gebeurd wel meer dat ik in het midden van de nacht van die ingevingen en ideetjes in mijn kopke krijg! Weldra zie je mijn newborns pronken in de nieuwe ontwerpjes!  


En euh...nu gaan we over naar de winnaar van mijn give-away! Met mijn eerste blogverjaardag en give-away hebben jullie het mij al niet makkelijk gemaakt, toen gaf er niemand het juiste antwoord! Deze keer was het direct raak bij de eerste reactie:

Heike & Sven hun blogstukje werd 670 keer bekeken en staan daarmee ook op de vijfde plaats van de meest bekeken blogstukjes van de afgelopen twee jaar. Nadine is dus de winnaar, en het is geen onbekende voor mij, het is namelijk mijn mama! Ze deed mee voor de fun en welk koppeltje het meeste bekeken is kon ze totaal niet weten. Ik liet haar een paar dagen geleden wel al weten dat zij de winnaar is geworden, dit had ze niet verwacht, ik mocht van haar dan ook de set met kaartjes weggeven aan de volgende met het juiste antwoord. Maar er is helaas geen juiste antwoord meer gekomen! Ik vind toch dat ze de kaartjes verdiend heeft en boven het juiste antwoord is het een mama uit de duizend! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten