donderdag 25 april 2013

I believe I can fly...

Wat heb ik weer enorm genoten van deze fotoshoot, van Kiara haar enthousiasme en plezier in het wereldje dat ik even voor haar heb gecreeërd, ver weg van alles en iedereen, met cupcakes, snoepbollen en vogeltjes... Vrolijk en blij fladdert Kiara door het magische 'niemandsland'... I believe I can fly, I believe I can touch the sky... 

Het was trouwens super leuk om mama Kristel (een oud klasgenootje uit mijn kleuter-en lagere schooljaren) terug te ontmoeten! Dankjewel Kristel om me 'carte blanche' te geven en dat je alle vertrouwen had in mijn ideetjes! Kiara, het was geweldig om jou zo te zien genieten van jouw plechtige communie-fotoshoot!

Ook nog een grote dank aan Malitaart, een vrouw die taarten en cupcakes maakt met heel veel liefde en passie, met groot inlevingsvermogen voor mijn ontwerpjes brengt ze mijn creaties tot leven! En net zoals ik tijdens mijn fotoshoots even helemaal weg ben in mijn eigen wereldje, is zij dat ook terwijl ze haar cupcakes vorm en kleur geeft. Wij noemen het even naar 'niemandsland' gaan, goede samenwerking verzekerd dus met juffrouw cupcake!

3 opmerkingen: