vrijdag 10 mei 2013

All its blossoms

Sinds een tijdje heb ik echt mijn weg en mijn eigen stijl gevonden en kan ik nog meer mijn creativiteit in mijn reportages leggen. Ik vind het geweldig om een thema en concept te bedenken, opzoek te gaan naar leuke ideetjes, styling en accessoires, locaties en een droomwereldje te creëren voor een kind en dat dan helemaal uit te werken! Ik werk nu ook samen met Malitaart, ik ontwerp cupcakes en taartjes afgestemd op de stijl, thema en kleur van de reportage en Malika werkt ze voor me uit. Ten huize 'Fotografie Ilse' zijn er een paar die al eens hebben laten vallen dat mama zo'n mooie en toffe reportages maakt voor andere kinderen en zelf ook wel zo'n reportage zouden willen (de cupcakes steken hun ogen ook wel uit). Eéntje kreeg tussendoor al eens een shoot (alhoewel die al terug staat te popelen voor de volgende), nu was het de beurt aan de kleinste, onder voorwaarden dat ze mama wat zou helpen met dit kleintje! Maar ze verdienen het echt wel die kindertjes van mij, door de drukte van de laatste tijd heb ik echt veel te weinig tijd voor hun gehad!

Met dank aan Malitaart voor de mooie cupcakes!

1 opmerking:

  1. Wat een mooie fotoserie van je dochter! Ze doet het super goed en tja...de foto met de buiteling en haar benen in de lucht...die is echt geweldig!!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen