dinsdag 14 mei 2013

Mother-birthday

Mijn verjaardag valt altijd samen met moederdag; een dubbel feest dus! (en het is het laatste jaartje in de 30!) Tijd om het werk even stil te leggen en te genieten van mijn dag en mijn gezin! Met grote dank aan mijn liefste hubby & kids voor al de leuke en mooie verrassingen! Mijn huis is ondertussen een ranonkel-plantage geworden! (ze weten wat mijn favoriete bloemen zijn) 


En terwijl ik bezig ben met haken van nieuwe haarbandjes voor mijn shoots is Nijntje er als eerste bij om ze even uit te proberen!

4 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd, je hebt een goede smaak wat bloemen betreft. Ranonkels zijn hier ook favoriet.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer mooi op foto vast gelegd, mooie herinneringen voor later als u kinderen zelf een gezin hebben zo gaat het steeds verder van moeder naar kinderen het cirkeltje draait maar rond!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's en van harte proficiat !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige reportage Ilse, nog van harte gefeliciteerd
    <3 Linda

    BeantwoordenVerwijderen