vrijdag 7 juni 2013

Cinderella story

Al super lang loop ik met het idee in mijn hoofd van een assepoester-shoot met echte muisjes, afgelopen woensdag heb ik dan eindelijk mijn idee kunnen uitwerken! Alles zat al lang uitgewerkt in dat hoofdje van mij, tot de kleedjes, kleuren en styling toe! Met dank aan mama Leyla voor mijn styling-richtlijnen te volgen! Ik weet dat ik soms heel wat vraag van de mama's, maar het zorgt er wel voor dat alles matcht en dat ik mijn ideetjes volledig kan uitwerken! Het is enkel met heel veel over en weer te mailen, af te spreken, informatie uit te wisselen en een goede voorbereiding en samenwerking dat ik deze resultaten kan krijgen! Mama Leyla geeft me hiervoor carte blanche, net zoals de vorige keer, nogmaals dank Leyla dat je steeds weer voor mijn ideetjes open staat en voor het vertrouwen!


Het was een heel avontuur met die muizen, gelukkig kunnen jullie niet achter de schermen kijken! Het heeft enorm veel tijd en energie gekost, maar we hebben ook heel wat afgelachen! Rania & Salah, super dat jullie toch zijn blijven doorzetten om jullie schrik te overwinnen!

Met dank aan Malitaart voor mijn cupcake-ontwerpjes tot leven te brengen!

4 opmerkingen:

  1. Dat moet hilarisch geweest zijn en heel veel geduld hebben gekost! Ik heb er helemaal beelden bij dat een muis jullie ontglipt en er gevangen moet worden. De fotoserie is super!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een sprookje met prachtige kinderen, mooie locatie, kleurige cupcakes....en muisjes! Mooi Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankuwel M(i)e!

    Home and lifestyle: Inderdaad en het was de fotograaf zelf die de muizen mocht vangen en terug zetten! Danku nog!

    Annamaria: Danku nog!

    BeantwoordenVerwijderen