donderdag 20 juni 2013

Ilona in blijde verwachting 3

We zagen Ilona al eerder op 15 weken zwangerschap in een winters tafereel, op 24 weken in een pril lente-landschap en nu op 34 weken op een warme, bijna zomerse dag. Toen ik voor het eerst Ilona haar oude poppenwagen met lieveheersbeestjes in rode en blauwe tinten zag, was ik meteen vertrokken en wist ik dat het iets zou worden om verder uit te werken! Al gauw trok ik de lijn door naar de drie opvolging-zwangerschap-fotoshoots en kon Ilona haar helemaal vinden in al die rode, witte en blauwe bolletjes! Tijdens de zwangerschap maakte Ilona haar eigen rokjes en kleedjes en nu had ze een pronkstukje bij voor de baby! En dat Renske een zusje gaat krijgen is nu ook geweten (de mooie naam hou ik nog even geheim)! Ilona, ik hoop dat je genoten hebt van 'jouw momenten' en wens je een vlotte bevalling toe en een pracht van een dochter! Heel gauw zie ik je weer met een kleintje erbij!


Met dank aan Loubnas cakes voor de prachtige koekjes! Loubna werkt net zoals mij graag in vintage-stijl, heeft oog voor het kleinste detail en is super creatief! Het koekje 'Mommy to be' vond ik een super ideetje van haar en zag het meteen zitten om in mijn zwangerschaps-shoots te verwerken! 

1 opmerking:

  1. Volledig in lijn, zwanger wonder der natuur waar ze nu midden in staat, mooie foto's voor een blijvende herinnering vol verwachtingen naar het nieuwe kleine meisje, de schoentjes wachten reeds op haar om gedragen te worden is dat niet fijn !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen