maandag 17 juni 2013

Little kitty and bambi

Nooit eerder ontmoet, maar na hééééééééééél veel over en weer mailen over de styling, leek het alsof we elkaar al heel lang kende. Mama Vanessa was helemaal te vinden voor mijn retro-styling-shoots en wou dit net zoals mij tot in het kleinste detail in orde hebben! Na enkele links voor de kleedjes door te geven, koos Vanessa voor kleedjes met poesjes en bambi's en werd daar rond gewerkt. Gisteren was het dan zo ver en trok ik met Vanessa, Dina, Anouar en Sirin naar een kersen-boomgaard. Het heeft wel wat tijd en moeite gekost, kindjes-diertjes-styling zijn niet de makkelijkste combinatie en is een hele uitdaging! Mama Vanessa, super dat ook jij open stond voor al mijn ideetjes en om voor de mooie kleedjes te zorgen! 


En na de poesjes kwamen de bambi's aan de beurt:


Met dank aan:
Malitaart voor de cupcakes thema poesjes en voor de macaron-proevertjes.
Loubnas Cakes voor de koeken thema bambi's en dat je nog koekjes hebt gemaakt net 
voor je vakantie en in alle drukte, zodat ik toch al eens kon kennis maken met jouw werk.
Cattery Gatâo voor het Brits korthaar-poesje en al de moeite die je hebt gedaan 
om met Luka te komen en stand-by te zijn op de shoot.
Porsche Rescue 911 voor de porsche.
Kinderdroom voor het bambi-doosje.
Maï Mila voor de haarspeldjes en de snelle service en jouw lekkere yogi-thee!
Door de drukte heb ik geen details kunnen nemen van jouw prachtige haarspeldjes,
maar had ze wel al gefotografeerd toen ik vrijdag jouw pakje aankreeg!


Wat fijn om met al die enthousiaste en creatieve mensen samen te werken, al die passies en liefde voor het vak samen gebundeld met elks zijn deeltje in mijn verhaal! Alleen al hun enthousiasme geeft mij zoveel energie! Heel gauw nog een nieuwe samenwerking met een andere creatieve ziel: Dotz & Co.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten