dinsdag 25 juni 2013

Workflow 17

De laatste reportages voor de vakantie vliegen de deur uit! De afgelopen maanden waren super druk, heel dringend tijd voor een time-out en Q-time met het gezin! Heel gauw zoek ik de rust, warmte en eindelijk een beetje tijd voor mezelf op! 

Om er daarna, boordevol energie en vol inspiratie weer tegenaan te vliegen met nieuwe ideetjes en een hoop plannen! Geert & Nadia; bedankt voor jullie trouwkaart, ik vind het een  fantastisch mooie kaart geworden, echt helemaal jullie! Ik kijk enorm uit om jullie thema-huwelijk vast te leggen op de gevoelige plaat, ik weet nu al dat het een geweldige dag gaat worden, een uniek en bijzonder verhaal!

Haarspeldjes voor de kinder-styling-shoots: Maï Mila.

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige foto Ilse, die van de kleine Isaac dus bedoel ik, echt zo mooi!
    Lieve groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen