zondag 21 juli 2013

Nieuw leven 2

Nog maar enkele dagen terug uit 'la douce France' en ik haal mijn inspiratie en styling weer terug boven voor de fotoshoot van Sandy's tweede deel van haar zwangerschap. In het eerste deel zagen jullie al dat het hele verhaal rond bloemkolen draait. Ook in het tweede deel staan de bloemkolen centraal, alleen leg ik een zomers accent met zonnebloemen, klaproosjes en aardbeitjes... En het is nu ook geweten dat grote broer Aidan er een zusje bij gaat krijgen! Hij vond de fotoshoot trouwens super; kladderen op mama's buik (vooral in mama's navel) en cupcakes eten met vers geplukte aardbeitjes uit de moestuin! 


Met dank aan Loubna's Cakes voor de leuke zwangerschaps-cupcakes!

Ik heb er een heerlijke zestiendaagse vakantie opzitten, maar door maanden hard werken aan een hoog tempo heb ik iets meer tijd nodig om te recupereren, vandaar dat ik nog eventjes in vakantie-modus blijf staan, wat mijn werk en gezondheid alleen maar ten goede zal komen.

1 opmerking:

  1. Ahhh wat leuk,
    de foto van Grote Broer die een bloemkool vasthoudt
    op dezelfde manier als
    zijn mama, zijn ongeboren zusje vasthoudt.

    BeantwoordenVerwijderen