donderdag 12 september 2013

Frozen embryos

Iedere zwangerschap is bijzonder, maar de zwangerschap van Lonneke is toch wel heel speciaal en bijzonder! Sinds november 2010 heeft Lonneke vier bevroren embryo's (cryo), waarvan ondertussen al een tweejarige Nils rond loopt. Lonneke draagt nu, het tweeling-broertje van Nils, die twee jaar langer in de vriezer heeft gezeten. Geweldig dat mama Lonneke net bij mij terecht kwam, ik ben helemaal weg van unieke en bijzondere verhalen en breng ook graag originele en persoonlijke reportages. De diepvriezer en ijsblokjes leken mij een super leuk idee om iets mee te doen!
 
Onze wegen splitste bijna drie jaar geleden,
zo speciaal onze band,
bijna terug samen,
ik wacht op jou,
mijn kleine tweeling-broer!
 
Nils

 
 
Heel fijn om deze mensen te ontmoeten en om even helemaal mee in hun uniek verhaal te gaan. Lonneke, ik wens je een prachtige baby toe! Zeker weten dat deze broertjes een bijzondere en speciale band zullen hebben!

1 opmerking: