woensdag 4 september 2013

Hello september

In augustus nog even genoten, relaxen en ontspannen in Zeeland, op één van mijn favoriete plaatsjes, om de laatste week van augustus helemaal klaar te zijn voor grote werken...
 
  
 
...renovatie-en verbouwingswerken! Sindsdien kamperen en leven we buiten en in een garage, opzich heeft dat wel iets, ik kan wel leven met buiten op een vuurtje koken, de was en de plas in een teil te doen, maar werken in een geïmproviseerde bureau waar af en toe de stroom en internetverbinding weg valt door de werken, met op de achtergrond het geluid van drilboren en slijpen, is net iets teveel van het goede! (mijn yogi-calming-thee staat stand-by!) Bij deze dus mijn excuses aan mijn klanten voor de vertragingen! Ook al kunnen we momenteel nog genieten van een warme nazomer (gelukkig in mijn situatie), toch kijk ik al uit naar de herfst-shoots!
 


1 opmerking:

  1. Wat een mooie foto's van jullie vakantie in Zeeland, wat hebben we de afgelopen maanden mooi weer gehad hè? Voor jullie is het te hopen dat dat nog even aanhoudt, afwisseling tussen buiten en de garage lijkt mij nog het meest aangenaam! Heel veel succes met de verbouwing!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen