donderdag 26 september 2013

Sanne & Christophe

Als ik naar de kust trek dan blijft Zeeland absoluut nr.1 voor mij, maar in eigen landje is mijn favoriete plekje aan de kust: de zee en polders van Knokke-Heist! Ik zag het meteen zitten toen Sanne, die via een tip van haar docente fotografie op de academie bij mij terecht is gekomen, mij mailde of ik haar trouw in Knokke-Heist wilde fotograferen. Toen Sanne me vertelde dat haar papa een houtschrijnwerkerij had die sinds 1890 van vader op zoon is doorgegeven, leek het mij wel leuk om de foto's in het atelier te nemen in combinatie met mijn favoriete bloemenveld tussen de polders. Ook de favoriete quote van het koppel verwerkte ik in de reportage en maakte een ontwerp dat ik op hout heb laten drukken. Dankjewel Sanne en Christophe voor jullie vriendelijkheid, gastvrijheid en vertrouwen in mijn werk en dat jullie het zagen zitten om het stofferige houtatelier, het kippenhok en de polders mee in te trekken! Jullie zijn een super fijn koppeltje!


5 opmerkingen:

  1. Oh Ilse, wat mooi :-) Als ik hier even rondneus, kan ik maar één conclusie maken… Je foto’s zijn inspirerend en je blog is hartverwarmend! Bedankt voor deze prachtige fotoshoot van onze speciale dag! Sanne & Christophe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt leuk! Wanneer ga ik toch eens tijd maken om je een reportage te vragen... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie weer een gelukkig koppel hopelijk!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Sanne & Christophe: Dankuwel voor jullie lieve reactie! Dat het voor altijd een mooie herinnering mag blijven!

    @Onderdeappelboom: Als jullie even inspirerend zijn als je zusje...

    @Nadine: Ze straalde echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Om meer mensen je blog te laten ontdekken heb ik je genomineerd voor de Liebster Blog Award.
    Groeten Katrien.

    BeantwoordenVerwijderen