zaterdag 5 oktober 2013

Elias first party

Een jaar geleden toverde ik kleine Elias om tot een beertje, op zijn eerste verjaardag maak ik van hem een leeuw!
 
Deze 'little mister' uit Gent zag zijn 'first-birthday-shoot' niet echt zitten, maar na heel veel geduld, een dutje tussendoor, een bezoekje van zijn tantes en neefje en vooral toen ik met het taartje tevoorschijn kwam, lukte het dan toch nog! Het is altijd fijn om je 'newborn-tje' een jaar later weer terug te zien! Mama Horya, super dat jullie me steeds carte blanche geven en open staan voor al mijn ideetjes, ook nog erg bedankt voor het opzoek gaan naar de leuke en originele kleedjes en het knutselen van de slinger! 
 

Met dank aan Loubnas Cakes om mijn ontwerpje om te zetten naar een mooi taartje! Super dat je je helemaal kon vinden in dit thema!

1 opmerking:

  1. Niet alleen is hij gegroeid, ook zijn bewustzijn van leuk en niet leuk heeft zich ontwikkeld. Maar er zijn ondanks dat toch foto's waar hij op lacht ;-). Het is dankzij jullie geduld een hele leuke en stoere serie geworden. Volgend jaar weer?

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen