vrijdag 11 oktober 2013

I love you to the moon and back

Nog een herfst-shoot van een hele fijne familie uit Essen! Acht maanden geleden ontmoette ik Aurelie, Nils en Cédric voor het fotograferen van hun pasgeboren kleintje Marilou, het is steeds weer fijn om één van je newborns terug te ontmoeten! Toen ik bij mama Aurelie dit mooie kleedje zag, was het thema voor mij snel gekozen en Aurelie was direct helemaal weg van mijn spreuk-bordje 'I love you to the moon and back', kabouters, paddestoelen én maantjes dus! Het was niet altijd even makkelijk om deze twee kleintjes van acht maanden en vier jaar te fotograferen, maar met heel veel geduld, wat omkoperij met lollies en verhaaltjes én met de hulp van tante Kimberly zijn we toch tot enkele mooie beelden gekomen. Vooral de eerste foto is mijn favoriet, het heeft iets van een magische en apart sfeertje, en dat dan nog helemaal op het laatste van de shoot, terwijl Cédric al enkele uurtjes zo zijn best had moeten doen en doodop was!


Met dank aan Loubnas Cakes voor de leuke cupcakes en aan een nieuwe creatieveling  Liesbeth van Dotz & Co voor het maken van het kabouterkleedje-en das en de maan. Neem zeker een kijkje op haar site; ze heeft zoveel leuke stofjes en modelletjes voor kinderen! Binnenkort meer van haar werkjes in mijn shoots!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten