maandag 18 november 2013

Little misters

Een tijdje terug mocht ik kennis maken met deze 'little misters' Yazeed & Naji met Marokkaanse roots. Mama Kathleen en ik hadden het allemaal goed gepland en mooi in onze gedachten, maar Yazeed dacht er echt wel anders over, na lang en kordaat vol te houden 'ik wil niet op de foto, ik vind dat niet leuk en ik heb dat toch niet gevraagd...', en heel wat omkoperij en lollies, is hij dan toch bezweken voor mijn lens en het winterse tafereel (of voor de lollie-man en de andere beloftes?). Naji is helemaal weg van arends, ik vond het dan ook geweldig om zijn arend-schilderijtje dat hij voor zijn grootvader schilderde mee in de shoot te verwerken.  


Mama Kathleen, het was bijzonder fijn om jou te ontmoeten, het leek heel even of we elkaar al vele langer kende en het was een heel fijn babbeltje! Met de afkomst van onze mannen en kindjes, hadden we direct al heel wat gemeen en begrepen elkaar volledig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten