woensdag 20 november 2013

Sweet Christmas

Na de winterse moustach-shoot van deze little misters, een sweet Christmas-shoot van twee kleine zusjes Iyara en Iyanthe met Zwitserse roots. Een zwaar bewolkte dag, koude kinderhandjes en niet altijd even veel zin, zorgde toch nog voor enkele mooie winterse sfeerbeelden. Het kleinste zusje van acht maanden bleef maar vrolijk lachen, had bijzonder veel plezier met de gingerbread man, de zuurstokken en de blaadjes in het bos. Toen mama Anke mij de kleedjes doorstuurde, wist ik meteen wat me te doen stond voor de styling!



Met dank aan Malitaart om mijn ontwerpjes uit te werken. En ook nog een dankuwel aan mijn liefst dochter, voor het helpen van mama en de kindjes te animeren en aan mama Anke voor de leuke fotootjes achter de schermen!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten