zaterdag 1 februari 2014

FOTOGRAFIE ILSE IN EEN NIEUW KLEEDJE !

*FOTOGRAFIE ILSE IN EEN NIEUW KLEEDJE*
 
Ondertussen is het al weer mijn derde blogverjaardag en heb ik maar liefst 111.000 bezoekers! Maar dat is niet alles, ik  heb ook iets aan te kondigen! Na lange tijd van voorbereidingen, veel denkwerk en brainstormen, kan ik dan eindelijk het nieuws bekend maken dat Fotografie Ilse in een nieuw kleedje wordt gestoken! Vanaf nu werk ik niet meer onder mijn eigen meisjes-naam, maar onder MIRNA PHOTOGRAPHY. Vooral het laatste jaar heb ik echt mijn eigen weg en mijn ding gevonden en werk ik iedere shoot graag persoonlijk en uniek uit, werk ik in thema's, met iets dat als een rode draad doorheen de hele reportage loopt, met een knipoog naar nostalgie, retro en vintage. Klassieke shoots daar kan ik me moeilijk in vinden. En bij unieke shoots hoort een unieke naam, en daar hoefde ik helemaal niet lang naar te zoeken. MIRNA was de naam die ik graag aan mijn derde dochter wou geven, maar voor zoiets ben je natuurlijk met twee, mijn wederhelft zag die naam niet zo zitten. Elf jaar later laat deze naam mij nog steeds niet los, en wordt MIRNA PHOTOGRAPHY geboren, een zowel oud Slavische, Ierse als Arabische naam die 'Geliefd', 'Teder', 'Vriendelijk', 'Liefdevol' en vooral 'Vrede' betekend, dat kan alleen maar goed zijn!
 
 
 
*HOE MIJ TERUG VINDEN*
 
Van naam veranderen is niet zo evident (velen kennen mijn fotografiewerk al jaren onder de naam van Fotografie Ilse), dat wil zeggen dat mijn website, blog, FB-pag., mailadres, prijslijsten en facturen allemaal veranderd moeten worden en de nieuwe naam, logo en lay-out moeten krijgen. Mijn webdesigner en ik zullen er dan ook alles aan doen om deze verandering en overschakeling zo vlot mogelijk te laten verlopen! Alvast een voorproefje van mijn ontwerpje voor de nieuwe website:
 
 
Mijn FB-pag. Fotograaf Ilse Craeye zal veranderen naar Ilse Craeye en meer voor persoonlijk gebruik dienen, wil je mijn werk graag blijven volgen, dan kan dit vanaf nu op: https://www.facebook.com/MirnaPhotography.
 
Er wordt hard gewerkt aan een nieuwe website: www.mirna-photography.be, maar de oude website: http://www.fotografie-ilse.net/ zal nog een hele tijd online blijven en u verder door verwijzen.

Mijn nieuw mailadres is: mirna-photography@skynet.be, maar ook het oude mailadres  fotografie-ilse@skynet.be zal nog een tijdje beschikbaar blijven.
 
Deze blog zal binnenkort ook van naam veranderen. Verder blijf ik nog steeds via FB en telefonisch op het nr.0472/74.56.49 bereikbaar voor alle info, vragen en reserveringen.
 
*UNIEK EN CREATIEF CONCEPT*
 
Om mijn fotografie en concept kwalitatief hoog te houden en ook optijd aan mezelf te denken, zal ik in de toekomst foto-opdrachten moeten weigeren. Om een shoot zo persoonlijk en uniek mogelijk te maken en uit te werken, dat vraagt veel tijd, energie, zoekwerk en voorbereiding. Het is voor mij niet mogelijk om creatief en uniek te werken en tegelijk ook aan massa-productie te doen. Omdat ik nogal eigenzinnig en perfectionistisch ben, is het voor mij geen optie om iemand extra in dienst te nemen. Mijn werk uit handen geven ligt mij nogal moeilijk, ik doe alles van A tot Z heel graag zelf.
 
Wil je dus zeker zijn van een plaatsje en mij voldoende tijd geven om iets unieks uit te werken, gelieve dan tijdig te reserveren. De laatste tijd krijg ik teveel last-minute reservaties, meestal zijn het klanten die mijn werk te laat ontdekt hebben bij vrienden of familie of er gewoon niet bij stil staan dat het echt wel nodig is om al zo vroeg te reserveren. Voor een newborn-shoot kan je nooit juist weten wanneer de baby zal komen, maar als ik enkele maanden voor de vermoedelijke bevallingsdatum de reservatie doorkrijg, dan weet ik wel hoeveel newborns ik in die maand mag verwachten en kan ik er rekening mee houden. Reservatie is voor mij: een bevestiging krijgen op de info/prijslijst die ik heb doorgestuurd en als de shoot/accessoires besproken zijn. In drukke maanden kan ik er echt geen ongereserveerde shoots nog bijnemen.  Dit om teleurstellingen te vermijden.
 
*DANKWOORDJE*
 
Heel dankbaar voor alle foto-opdrachtjes, de leuke ervaringen, mooie momenten en fijne ontmoetingen, die me gemaakt hebben tot wie ik nu ben. Ook dank aan de dames met wie ik samenwerk, die de ontwerpjes van mijn cupcakes, taartjes, vlaggetjes, kroontjes, haarspeldjes en alle andere accessoires voor in mijn shoots tot leven brengen!
 
En een speciaal dankwoordje aan mijn lieve mama, die alles op maat en wens voor me haakt en breit! En natuurlijk aan mijn aller liefste man, die zoveel achter de schermen helpt, me in alles steunt en altijd weer opnieuw voor me klaar staat! Zonder hem had ik dit nooit kunnen waar maken!
 
(En geloof mij: deze mensen worden soms gek van mijn perfectionisme en mijn ideetjes, ze hebben dan ook allemaal een engelen-geduld)

En verder hoop ik dat 2014 weer een even fantastisch foto-jaar mag worden zoals 2013, met fijne ontmoetingen en momenten om te koesteren. Ik kijk er alvast naar uit!
 

6 opmerkingen:

  1. Ilse of Mirna, ook in de toekomst zullen je shoots bijzonder mooi blijven. Veel succes in het nieuwe kleedje ;-).

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankuwel lieve Ingrid! Super fijn dat jij blijft volgen! Ik breng gauw een bezoekje aan jouw blog! Hou wel even in het oog; ik ga mijn blog van naam moeten veranderen en dan zal je me waarschijnlijk niet direct meer terug vinden, maar ik hou je op de hoogte! Grtjes!

      Verwijderen
  2. Veel succes ermee! Mooie naam heb je gekozen. Ik kan niet wachten op mijn newbornshoot!
    Mvg Sohela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je weet duidelijk wat je wil, altijd zo sfeervol en met veel aandacht hier!. Een dikke proficiat met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen