zondag 18 mei 2014

Follow your dreams

Shoots, clipjes van talloze grote merken heeft deze prachtige meid er als modelletje al genoeg opzitten, maar deze keer kreeg ze haar eigen shoot met paardjes, haar grote droom en passie! Zalig om haar zo te zien stralen! Een geweldig meisje om voor mijn lens te hebben, zo mooi van binnen en van buiten!  

Met grote dank aan Snoezelhof voor hun warme ontvangst, gastvrijheid, geduld en de super begeleiding! Weer super om al die fijne mensen te ontmoeten, mensen waar je direct een klik en een band mee hebt, net of je ze al jaren kent! Ik geloof nooit dat alles zomaar toevallig gebeurd, alles heeft zijn reden! Enkele maandjes geleden kreeg ik een boeking voor een paardenshoot van Fiebe, mijn dochter (verzot op paarden) wou me bij deze shoot wel heel graag assisteren. Meteen ging ik opzoek naar een geschikte locatie...en kwam mijn man al heel snel af met het Snoezelhof van zijn collega...zo ging de bal aan het rollen! Fiebe en de dochter zijn dikke vriendinnen geworden, hebben elkaar echt gevonden en gaan nu samen met de paardjes snoezelen bij Marianne en Wim!

2 opmerkingen:

  1. Ooh zo mooi :-), 't resultaat is PRACHTIG geworden :-). En zo 'n lieve tekst erbij <3. En ja, ongelooflijk hoe Fiebe & Dounia elkaar gevonden hebben, zo mooi om te zien gisteren bij het snoezelen :-). En idd jullie zijn allemaal prachtmensen, dank jullie wel allemaal :-), AnnXx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je nieuwe blog-adres heb ik precies niet opgeslagen, bij deze nu dus wel, en ben ik weer helemaal mee, nog altijd druk bezig zie ik!

    BeantwoordenVerwijderen