woensdag 7 mei 2014

Hilde Groven

Een beetje achterstand met de blogstukjes, maar hier dan eindelijk de foto's van een heerlijk dagje shooten voor illustratrice Hilde Groven! Trouwens een hele fijne dame waar ik het ook meteen mee kon vinden. Haar illustraties hadden al enkele jaartjes geleden onze hartjes veroverd en ondertussen hebben we ook al een klein deeltje van haar prachtige collectie postkaartjes en juweeltjes in ons bezit. Het was dan ook een hele eer dat ze me vroeg om haar collectie juwelen te fotograferen en super fijn dat ik weer even in sprookjesland kon duiken en dat ze open stond voor mijn styling-ideetjes. Het is steeds fijn om te shooten voor een product waar je achter staat of dat heel erg aanleunt bij je eigen stijl!

 
 
 
 
 
Ook de rest van het team één voor één super fijne mensen om mee samen te werken!
Haar en visagie: The Paintbox
En natuurlijk ook dank aan onze mannen Thijs en Mo voor het vervoeren en dragen van al het gerief voor de shoot en ons te voorzien van een hapje en drankje en aan Dymphna Lannuzelli voor met het konijntje tot daar te komen en ook aan imker Mai Matheeussen voor mij de bijenraat te bezorgen!
 
Hilde, heel veel dank voor de bloemetjes, postkaartjes en kroontje...kleine dingentjes die voor mij zo groots zijn waar ik zo happy van kan worden, ik koester ze en je zal ze zeker nog in mijn shoots zien verschijnen!
 

3 opmerkingen:

  1. Gewoonweg prachtig!
    Hilde Groven en Mirna Photography... a match made in heaven! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankuwel! O, wat lief!
    Grtjes Mirna Photography

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, ik waande mij ook even in sprookjesland!

    BeantwoordenVerwijderen