dinsdag 19 augustus 2014

* GRAAG RESERVEREN? *

*  MIJN MANIER VAN WERKEN *

Mijn job is veel meer dan fotograferen en bewerking/photoshop alleen, daar bovenop ben ik ook styliste...iedere shoot geef ik heel graag een persoonlijk en uniek karakter. Ik stem graag alles af op elkaar, zodat alles matcht en er een rode draad loopt door de shoot. Alle styling en accessoires in mijn fotoshoots zijn door mij verzorgd, ik ben dan ook constant opzoek naar leuke vintage en retro spulletjes, bedenk graag ideetjes/thema's, geef stylingadvies i.v.m. de kledij en ontwerp newbornprops, cupcakes en taartjes voor in de shoots. 


* TIJDIG RESERVEREN EN INFO BEZORGEN *

Er kruipt enorm veel tijd en energie in de voorbereiding om iets unieks uit te werken, dit is mijn manier van werken. Helaas is dit niet mogelijk om last-minute te verwezenlijken. Wil je dus zeker zijn van een plaatsje, dan vraag ik om tijdig te reserveren, in drukke maanden kan ik er echt geen ongereserveerde shoots bijnemen. Voor een newbornshoot kan je nooit juist op voorhand weten wanneer de baby zal komen, maar als ik de vermoedelijke bevallingsdatum doorkrijg, dan weet ik wel hoeveel newborns ik in die maand mag verwachten en kan ik er rekening mee houden. Reservatie is voor mij: een bevestiging krijgen op de info/prijslijst die ik heb doorgestuurd en een datum vastleggen. Voor een shoot krijg ik graag een beetje persoonlijke info zoals de leeftijden, interesses, de kledij voor de shoot, zodat ik me een beeld kan vormen wie ik voor mijn lens ga krijgen. In geval van newbornshoots eventueel de naam/suikerbonen/geboortekaartje bezorgen.  Het gebeurd soms dat ik shoots moet verzetten/annuleren omdat ik enkele weken voor de shoot nog steeds geen info heb doorgekregen, het is voor mij ook niet meer mogelijk om op zo een korte tijd nog iets in elkaar te steken en/of te ontwerpen. Zo krijg ik hier en daar terug plaatsjes vrij terwijl ik andere klanten geen plaatsje meer heb kunnen geven. Dus om teleurstellingen te vermijden graag voor de newbornshoots rond de 4de maand in de zwangerschap te reserveren en 2 maanden voor de geboorte verdere info te bezorgen, bij andere shoots is het het ook aangeraden om enkele maanden op voorhand te reserveren en mij ten laatste 4 weken voor de shoot mij verdere info te bezorgen zodat ik voldoende tijd heb om iets uit te werken en de gepaste accessoires/styling te voorzien, eventuele cupcakes/taartjes/bloemen/vlaggenlijntjes en kroontjes te ontwerpen en te bestellen. Ook de diensten waar ik mee samen werk kunnen last-minute geen bestellingen meer verwezenlijken. Het zou zonde zijn dat een shoot niet helemaal uitgewerkt zou zijn en er leuke elementen ontbreken of de shoot uiteindelijk niet zou kunnen doorgaan.




* MIJN STIJL-STEMPEL-VISITEKAARTJE *

Het mooiste wat ik van mijn klanten kan krijgen is hun vertrouwen, niet alleen het toevertrouwen van  hun kleintje of hun belangrijkste moment, maar ook het vertrouwen in het uitwerken van de shoot en het verzorgen van alle accessoires en styling. Voor sommige klanten is het soms moeilijk om iets creatiefs te bedenken of iets visueel voor te stellen, maar daar ben ik nu net voor; ik weet uit de talrijke ervaringen en mijn oog voor compositie, kleur en detail hoe en wat ik mooi in beeld kan brengen. Uiteraard bespreken en overlopen we op voorhand de shoot en stel ik graag enkele ideetjes voor en heeft de klant hier ook mee zeggenschap in, maar graag behoud ik mijn eigen stijl en manier van werken. Ik heb een romantische, dromerige en beetje feeërieke stijl, vintage en retro gestyled, het ligt voor mij dan ook wat moeilijk om iets te brengen waar ik niet helemaal achter sta. Iedere shoot en foto is mijn visitekaartje waar ik mijn naam en stempel onder zet. Kies dus de fotograaf die het beste bij u en uw stijl past of wat u juist voor ogen en in gedachte hebt.




* GRAAG RESERVEREN? *

Voor alle vragen en info kan je mij contacteren op 0472/74.56.49 of stuur mij een mailtje op mirna-photography@skynet.be of een berichtje op https://www.facebook.com/MirnaPhotography. Omdat ik heel dikwijls druk bezig ben, kan het gebeuren dat ik telefonisch moeilijker bereikbaar ben, het is daarom aangewezen om te mailen, zo kan ik ook gelijk de info, prijslijsten en dergelijke doormailen, ook de styling & accessoires worden verder via mail geregeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten