zaterdag 27 september 2014

Soraya & Tarik

Ik sta de laatste tijd hopeloos achter met bloggen...alvast nog ééntje van mei, trouw-shoot in eigen familie van nichtje Soraya en haar droomprins Tarik! Super fijn dat ik iets mocht uitwerken en dat dit prachtige koppeltje er ook voor open stond!


Ontwerpjes voor de cupcakes uitgewerkt door: Love at first bite

Dit mooie tekstje kreeg ik van Soraya:

"What I like about photographs is that they capture a moment that's gone forever, impossible to reproduce." 'Capturing' is 'vastleggen'. Maar vastleggen houdt veel meer in dan op het eerste gezicht kan worden gedacht. Een foto is geen snelle druk op een knop. En al zeker niet als het gaat om wat ongetwijfeld één van de meest belangrijke momenten in iemands leven is. Dit wilde ik alleen toevertrouwen aan de meest getalenteerde fotografe die ik ken. Bedankt, lieve Ilse, voor de creatieve, unieke, magische fotoshoot in de Kalmthoutse heide. Bedankt om me foto's te bezorgen, die elk zo mooi zijn dat ik ze het liefst van al allemaal zou inkaderen. Om er eeuwig naar te staren...
Je trekt namelijk niet enkel foto's, je vertelt er een verhaal mee, het verhaal van mij en Tarik. Een verhaal vol spontaniteit en eerlijkheid, hetgeen een resultaat is van jouw vermogen om natuurlijke innerlijke schoonheid en rust naar buiten te brengen. Precies daarom - en hoewel ik ze al ontelbare keren bekeek - lees ik telkens een nieuwe dimensie in de foto's.
Wellicht het allerbelangrijkste, is de herbeleving van de emoties bij het doorbladeren van de foto's. Je hebt ervoor gezorgd dat ik mijn droomhuwelijk steeds opnieuw kan beleven, wanneer en waar ik maar wil.
 Heeeeel erg bedankt voor de fijne samenwerking, de enorm gewaardeerde inzet en het prachtige resultaat!



Dankuwel Soraya voor de lieve, mooie en ontroerende woorden en waardering! Het doet mij een plezier dat de foto's een mooie herinnering mogen zijn van 'jullie moment' en dat je waar en wanneer je maar wil opnieuw 'jullie verhaal', de emotie en magie mag herbeleven en kan oproepen! Met mijn ogen/lens en mijn gevoel heb ik een mooi koppel en oprechte ware liefde mogen waarnemen en omgezet in een tastbare herinnering, dat jullie voor het leven verder mogen koesteren! Jullie ook erg bedankt voor het toevertrouwen van jullie mooiste dag en dat ik dit mocht delen! 


1 opmerking:

  1. Wat een prachtige mensen en wat een prachtige reportage, vormgeving, details, wat een rijkdom aan schoonheid!
    Groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen