woensdag 23 oktober 2013

Assim & Moussa

Met sommige klanten heb je een speciale band, zoals met mama Naima! Ik ben bij deze familie al jaren een beetje de fotograaf aan huis, ik legde eerder haar huwelijk vast en ook het huwelijk van haar zus, broer en andere familieleden. Vanaf het eerste moment was er die klik met deze lieve familie, ook had Naima me gevraagd om haar eerste zoontje Moussa te fotograferen na zijn geboorte, maar het heeft niet mogen zijn. Het verlies heeft me diep ontroerd en heb enorm meegeleefd, een mama-hart dat breekt. Een jaar later ben ik opnieuw ontroerd door de geboorte-aankondiging van Assim, een flinke en grote baby met mooie donkere haartjes, als twee druppels water zijn broertje Moussa:
 
Vanuit de hemel wil ik even laten weten
dat mama en papa nog een zoontje
hebben gekregen.
Mama heeft hard gewerkt,
papa is heel dapper gebleven
en ik heb van op mijn wolkje
meegekeken.
Mijn broertje zal Assim heten
en iedereen mag het weten!

 
Naima, ik vind het nog steeds fantastisch dat ik jullie heb leren kennen, al die fijne babbeltjes en begrijpende lieve woorden! Je hebt een mooi gezinnetje en Moussa zal altijd in jullie hartjes verder blijven leven!

1 opmerking: