dinsdag 15 oktober 2013

Autumn roses

Sommige konden het op mijn Facebook-pagina al lezen dat de laatste kindershoots wat moeilijker zijn verlopen en newborns die maar niet willen slapen...mijn geduld werd de laatste tijd nogal op de proef gesteld. Ook bij de tweejarige Jasmine, een kleine dame met veel pit en sterk karaktertje en een vijfjarige verlegen Soufian met een heimelijk lachje, liep het niet van een leien dakje! 'Nee' was een heel duidelijke 'Nee' bij Jasmine, maar ik heb het niet opgegeven! En om heel eventjes in Soufian zijn wereldje binnen te geraken, ben ik tussen de struiken gekropen, achter de blaadjes... Ik wil hiermee nog even benadrukken dat de leeftijd tussen 1 en 4 meestal niet de makkelijkste is, maar anderzijds wel de meest spontaanste en dat ieder kind uniek en bijzonder is op zijn manier! Ik krijg zo dikwijls te horen dat ik echt engelen-geduld heb, maar dat moet ook als je kiest voor baby-en kinderfotografie! Iedere shoot is telkens weer een uitdaging! Mama Ourda, heel lang geleden stond jij daar voor mijn lens als bruid, het was heel fijn om jou na al die jaren terug te ontmoeten én met een heel gezinnetje erbij nu! Dat de warme herfstrozen als thema werden gekozen verbaast mij niet, als ik het mij goed herinner heeft jouw naam 'roos' als betekenis.

 
Met dank aan Malitaart voor de leuke koekjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten