zondag 5 januari 2014

To

Voor mijn laatste newborn-shoot van het jaar 2013 trok ik richting Mol, naar de familie Rossi. Ik mocht hun tweede prinsesje, met wel een heel aparte en bijzondere naam 'To' vastleggen op beeld. Toen mama Kay me vooraf het mooie geboortekaartje liet zien van Emilie Vercruysse leek de gekleurde vlaggenlijn, het oude bedje en de vogeltjes iets leuk om door te trekken naar de shoot. Verder vond ik houten sterretjes, paddesteoelen en een kabouter-Kerstbal wel passen bij de laatste dagen van december. Kay & Dominic; jullie mogen niet alleen trots zijn op jullie prinsesje To, maar ook op grote zus Fran van twee jaar, met haar grote blauwe kijkers en blonde krulletjes en het allemaal zo goed kan uitleggen! Dankuwel nog voor jullie gastvrijheid!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten