dinsdag 15 april 2014

Dolce Lana

Eind maart reageerde ik op Facebook op een foto van Dolce Lana en na heel wat heen en weer mailen kwam het al heel snel tot een eerste ontmoeting! We leken wel soulmates te zijn; beide een uitgesproken perfectionisme (alles moet matchen), er volledig voor gaan en heel veel liefde en passie voor wat we doen, vol plannen en dromen en vooral verzot op sfeer, gezelligheid, tasjes thee en wol, lintjes en knoopjes... Van toeval zou ik niet echt spreken, volgens mij moest het zo zijn! Nancy van Dolce Lana gaf me als eerste opdrachtje een fotoshoot van haar gebreide vestje met aardbeitjes voor een uitgave van het tijdschrift Simply Breien. Ik zorgde terug voor modelletje Fran, die het weer schitterend heeft gedaan!
 
 
Al snel volgde een tweede opdrachtje om enkele sfeerbeelden te maken voor de nieuwe webshop en mocht ik kennis maken met een super grote en prachtige zaak van Nancy! Aangezien ik steeds opzoek ben naar mooie wol voor mijn newborn-props, kan je wel voorstellen dat ik net even een klein kind leek in een grote snoepwinkel! Alle soorten wol in alle kleuren...en buiten dat nog een hele hoop leuke accessoires en decoratie en een gezellige coffee-corner waar je verschillende thee's en koffie's, milkshakes, appeltaarten en muffins kan krijgen, wat een uniek concept! We zaten even samen op ons roze wolkje (denk dat de winkelverkoopsters er hun plezier in hadden om ons bezig te zien en te horen), even helemaal weg, onder gedoken in het zoete, zachte pastelwereldje van Dolce Lana!
 

Het waren super leuke opdrachtjes (als ik maar kan stylen) en het was bijzonder gezellig en fijn om Nancy te ontmoeten en beter te leren kennen! Ik weet alvast wie mijn wol-leverancier is voor in de toekomst! Dolce Lana & Mirna Photography...een verhaal dat lang nog niet afgelopen is! Met dank aan Love at first bite die mijn ontwerpjes voor de cupcakes weer tot leven bracht en super heeft uitgewerkt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten