vrijdag 4 januari 2013

Last days of 2012

De laatste dagen van december waren zo druk, dat ik amper tijd had voor mijn Kerstdecoratie, cadeautjes,... Dat laatste deed ik vooral online bij o.a. Papiermier en Stoer in style. Dit jaar geen kerstboom voor ons, tijd om het ook met de feestdagen wat ecologischer en alternatiever aan te pakken! Toen de feestdagen nogal erg dichtbij kwamen ben ik nog snel naar het park getrokken voor wat takken bij elkaar te sprokkelen, wat gehaakte witte sterren erin, porseleinen vogeltjes, eekhoorntjes en hertjes, gestempelde kaartjes en  zelfgemaakte figuurtjes in klei en onze boom was klaar!

Kalender op de vierde foto van Kathy De Wit 

Na alle drukte geniet ik met volle teugen van een rustige, gezellige en sfeervolle Kerst met mijn gezinnetje in de Ardennen. Ook van oud naar nieuw vierde ik in alle rust alleen met mijn gezin, genieten van lekkere hapjes, de warme gloed van heel veel lichtjes, cadeautjes en een sprookjes-film kijken onder een warm dekentje! Om er dan nu weer helemaal in te vliegen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten