woensdag 20 februari 2013

Mireille & Daniel

Afgelopen zaterdag stapte de Limburgse Mireille in het huwelijksbootje met Daniel. En bootjes zijn Daniel niet vreemd, hij werkt namelijk als zeeman in de bagger. Locatie en thema was dus snel gekozen: de haven, de kaaien en de Schelde van Antwerpen. Ik zorgde voor enkele accessoires, en zoals jullie misschien ondertussen wel al door hebben, ben ik verzot op stylen, detailkes en sfeerfoto's die het verhaal helemaal compleet maken voor mij! Ah, ja...en 'k heb ook iets met schoenen voor het geval ge dat nog niet door moest hebben! Ik wens het paar nog een hele mooie toekomst samen, het was een waar genoegen om dit apart koppeltje in beeld te brengen!

2 opmerkingen:

  1. Als ik ooit nog een keer in het bootje stap met mijn geliefde, mag jij de foto's komen maken!! Waauw! :-)
    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige én originele huwelijksreportage!!!

    BeantwoordenVerwijderen