donderdag 2 oktober 2014

Takchita d'Anvers

Enkele weken geleden was ik weer van de partij voor de shoot van Takchita d'Anvers. Deze keer koos ik voor het thema 'het magische herfstbos' uit te werken en kreeg ik van de jonge ontwerpers voor Arabische feestkledij weer carte blanche! Takchita d'Anvers; nogmaals heel erg bedankt voor het vertrouwen en de vrijheid die ik telkens krijg en dat jullie steeds weer opnieuw open staan voor nieuwe ideetjes, het is steeds weer opnieuw heel fijn en aangenaam werken met jullie!  

Ontwerpers kledij: Takchita d'Anvers
Styling & fotografie: Mirna Photography
Kapsel & visagie: Sara Oul Ikram El

Met enorme dank aan Karin van Passen & Peter Krols voor het langskomen met de Spaanse windhondjes! Het adoptieverhaal van de lieve en zachtaardige Raul & Lucy heeft me enorm aangegrepen, ondanks dat ze in Spanje mishandeld werden, maar door de organistatie 'Greyhounds Rescue Belgium' bij deze lieve mensen terecht zijn gekomen, hebben ze hun angst en het vertrouwen in de mensheid beetje per beetje overwonnen. Ze hebben de shoot dan ook super gedaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten